Παραπονεμένα λόγια έχουν τα τραγούδια μας, λες και τ' άδικο το ζούμε, μέσα από την κούνια μας...

Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Ασπρόπυργος - Καλαμάτα 5-0: Τα γκολ & οι καλύτερες φάσεις σε φοβερή περιγραφή Σωτήρη Γεωργούντζου! (ΚΑΙ άλλα)

...Έχω παραδώσει τον υπολογιστή στα γούστα της οικογένειας, εφόσον είναι "εμποδισμένα" τα δικά μου.
Ήταν εκείνη την βραδιά που ο άντρας μου ήρθε φορτσάτος:

"Βάλε μου να δω, έναν αγώνα. Πάτα: Καλαμάτα, Μαύρη Θύελα, Σωτήρης Γεωργούτζος.

Πάτησα, έψαξα, βρήκα, τον άφησα να δει, κάτι άπλωνα στο μπαλκόνι, έπαθα!

Νόμιζα πως κάποιον "σφάζουνε"...
Ατρόμαξα...!

Μπήκα μέσα, άρον - άρον.
Γέλαγε ο άντρας μου!

"Τι γελάς, ρε, παιδάκι μου; Αυτός ο άνθρωπος θα πάθει καρδιά!"

Μετά από μέρες, το είδα πρώτη είδηση, παντού.

"Τι να σε κάνω, ρε άντρα μου, χάνω πρωτιές! Θα το είχα αναμεταδώσει πρώτη...! Χάνω! Πώς το έμαθες;"

"Είναι φίλος του Τάδε Καλαματιανού, τον ήξερα κι εγώ ότι έχει τρέλα μεγάλη με την Καλαμάτα και μ' είπε να τον δω."

Και ρωτάω: Εγώ τι φταίω, ν' ακούω τα φανατικά ποδοσφαιρικά σας;

Μπάλα είναι! Γυρίζει! Χαλαρώστε!...

Απόψε, κάτι άλλο ήθελε να δει, πάλι, κι είπα να κρατήσω κι αυτό και κανά δυο άλλα βίντεο που ήταν εκεί κοντά.

Κύριε Σωτήρη μου, ΠΡΟΣΕΞΕ την Υγειά σου, να χαρείς!

Ασπρόπυργος - Καλαμάτα 5-0: Τα γκολ & οι καλύτερες φάσεις σε φοβερή περιγραφή Σωτήρη Γεωργούντζου!


***

***


***


***

Σωτηρης Γεωργούντζος μετά τον υποβιβασμο της Μαυρης Θυελλας, στο Όλα στη φόρα!


***


***

Το κορυφαίο σόλο όλων των εποχών!

Καυγάς Αλέφαντου-Γεωργούντζου!

***

***

sportstonoto.gr | Μπιστικέας "κράζει" Μπεκατώρου

***


***
Υγ. Ώ! Θεέ μου! Κοίτα να δεις που τ' αγριολούλουδο, παρασύρθηκε απ' τα ποδοσφαιρικά, που δεν κατάφερε να εγκλιματιστεί, με άντρα ποδοσφαιριστή, απ' τα 19 και πάμε για 59!

...Ελπίζω ... την "τρέλα" σας, μην την κολλήσω, τώρα στα γεράματα!...
Είπα να κρατήσω καναδυό "ενθύμια", αλλά ΟΧΙ, αρνούμαι να μάθω μπάλα!

...Αρνούμαι να γελάσω ή να κλάψω για το θέμα μπάλα, όταν υπάρχουν σοβαρότερα ή αστειότερα...

Άντρες! Μεγάλα παιδιά! Φίλοι, συγγενείς, διαφορετικές ομάδες, μαλώνουν όλη μέρα για τις διαφορετικές ομάδες τους και μετά από τόσο βρίσιμο, είναι πάλι μαζί, σαν αγαπημένα αδελφάκια!
Πώς το μπορείτε;

Οι γυναίκες (ας μιλήσω για της εποχής μου), άμα φτάσουμε να βριστούμε μεταξύ μας, τελείωσε και η όποια φιλία και της αγάπης δέσιμο.

...Πάντως, η Καλαμάτα διαφημίστηκε μια χαρά!
Να, που έμαθα και τον Σωτήρη!
Τον πνίγει το δίκιο τον άνθρωπο!
Δεν αμφιβάλλω!

Πάντως... αν ξεσπάζαμε κι εμείς οι γυναίκες, ΕΤΣΙ, για "κάτι", άδικο, σίγουρα, θα μας πηγαίνανε Ψυχιατρική...

Η ροή, έφερε κι αυτό: Όχι και να πεθάνεις, Φίλε Σωτήρη!!! Έλεος!

Γρηγόρη, είχες δεν είχες, πάλι σε πέτυχα, κι ας έχω κάτι χρόνια να δω τηλεόραση!
Ελπίζω να σε ξαναπετύχω σε άλλο θέμα, λίγο πιο σοβαρό που να αφορά πολύ περισσότερο κόσμο.

The 2Night Show Γεωργούντζος 13 4 2016

***

***
Δεν με πιστεύω!!!
Τα είδα όλα και ξημέρωσε!

Σωτήρη, λες και σωστά!
Μπράβο σου!
Ξέρεις τι σου γίνεται!
Μ' έκανες και γέλασα μεν, και ξενύχτησα στα καλά καθούμενα για πάρτη σου!
Σου εύχομαι Υγεία και μείνε όπως είσαι, όντως γεννήθηκες για αθλητική δημοσιογραφία, θα "υπέφερε" μαζί σου η οικογένεια, (αν είχες), αλλά, συμβουλέψου κι έναν καλό καρδιολόγο και φόρα χόλντερ, όταν παθιάζεσαι έτσι, έχε πρόχειρο και κανένα χαπάκι, γιατί η καρδιά δεν αστειεύεται και είσαι νέος και τόσο ειλικρινής και αυθόρμητος!

Αν και δεν μ' αρέσει το όνομα της ομάδας σου... ( εγώ θα την βαφτίσω Δίκαιη Θύελλα), κι αν όντως είναι, θα την δεις και νικήτρια!...

Μετά όμως (Όρος της Ευχής μου), θα αλλάξετε το "όνομα" της αγαπημένης σας Ομάδας...! και θα πρέπει να "παλέψεις" κι εσύ γι' αυτό!Εντάξει;

...Αν όντως, αγαπάς την Καλαμάτα σας, στις επόμενες αναμεταδόσεις θα λες: "Δίκαιη Θύελλα"... γιατί αλλιώς, προκοπή, ντεν έχει!

...Εφόσον ... μού προέκυψες απόψε, το δημοσιεύω!

Θέλω να σε δω χαρούμενο, ήρεμο και δικαιωμένο, κρατώντας τον γνήσιο "χωριάτη", (κατά άλλους), χαραχτήρα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: