Παραπονεμένα λόγια έχουν τα τραγούδια μας, λες και τ' άδικο το ζούμε, μέσα από την κούνια μας...

Πέμπτη 31 Μαΐου 2007

Μασίφ κουβέντες του πατέρα της Αμαλίας

(Πάλι μεταφορά απ' το μπλογκ της Αμαλίας)

http://fakellaki.blogspot.com/

Anonymous said...
Καλυβίνος Δημήτρης[Πατέρας Αμαλίας]

΄΄Φιλαράκια’’ της Αμαλίας,Ώρες τώρα ψάχνω να βρώ τις αληθινές λέξεις που σας πρέπουν και σας αξίζουν.Η ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ μου σε σας μικρή σχέση έχει με τα πραγματικά μου αισθήματα.Το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σας λέω είναι αληθινό και μασίφ.Επειδή ο κακός μου ο καιρός είναι άγριος θα πω λίγα λόγια ακόμη.Σας εξορκίζω κρατήστε αναμένη τη φλόγα που άναψε η Αμαλία και μεγαλώστε τη. Θα πιάσει τόπο.Επίσης θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τους δημοσιογράφους που παρουσίασαν την περίπτωση της Αμαλίας. Όσους άκουσα και είδα και διάβασα φαινόταν ότι μίλαγε και η ψυχή τους. Με συγκίνησαν.

Ακόμα θέλω να πω ότι η απόφαση της Αμαλίας να μη δεχτεί συνέχεια στην τηλεόραση ήταν σοφή. Τι εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις σε ’’γκλίτσες και γλίτσες’’,σε χοντρούς και ’’Αλλους΄΄.Ο Κουίκ είπε ’’ντροπή΄΄. Εγώ λέω ΄΄Αίσχος΄΄.

Και τέλος μην ξεχνάμε τη μικρή αδερφή της Αμαλίας τη Γιωργία ―το Γιωργί μου―.
Είναι ΑΞΙΑ θαυμασμού με πολλά θαυμαστικά.
Σας ευχαριστώ και ευγνωμονώ
Δημήτρης Καλυβίνος.4:30 AM

Δεν υπάρχουν σχόλια: